❤bangtangirls.kpopstory❤

K-pop Story

❤bangtangirls.kpopstory❤

K-pop Story

❤bangtangirls.kpopstory❤

سلام.اسمم زینبه و عاشق گروه(bts)هستم و این وب رو هم برای همین گروه زدم.این جا مطالب های مثل:اخبار،بمب،برنامه وی،داستان....از همین گروه گذاشته میشه و ممنونم ک دنبالم میکنید
.....:(امید وارم تا وقتی ک تو وبم هستید بهتون خوش بگذره):.....

نویسندگان



آقای جیمینو آوردن بیمارستان اگه میشناسید بیاد بیمارستان 

نامجون:باشه الان میاییم
کوکی:چی شده؟
نام جون:جیمینو بردن بیامارستان 
کوکی:چی؟بیمارستان؟جیمین؟
نام جون:اره بپر بریم
کوکی:بریم
از راهرو بیرون رفتنو سوار ماشین شدن و راه افتادن
کوکی خیلی استرس گرفته بود ی لحظه رفته بود تو فکر جیمین ک چی شده بعد با صدای بوق از فکر درومد نزدیک بود ک ماشین تصادف که ک جلوکی جلوی تصادف رو گرفت
***
وی در اتاق جی هوپو زد ولی در جواب چیزی نشنیدبعد درو باز کرد وارد اتاق شد جی هوپ روی صندلیه میزش نشسته بود
جی هوپ:وقتی جواب نمیدم ینی نیا تو
وی:حالا ک اومدم میخوایی چی کار کنی؟
جی هوپ:نوچ تو آدم نمیشی...
وی یه چشم قره ای ب جی هوپ رفتو گفت:پرووووو نشو
جی هوپ:بروبابا
وی:کره خر
جی هوپ:وی گمشو برو بیرون اه حوصله ی کل کل با تو یکیو ندارم
وی:عه؟؟؟؟هه...باید از خدات باشه با من کل کل کنی
جی هوپ:وی بخدا لهت میکنما...اه
وی:هه...برو عمتو له کن پسره ی پرو
جی هوپ:پسره ی خر الاغ چی کار داشتی؟
وی:چته؟چرا گریه میکردی؟؟؟
ج هوپ:هیچ..ب تو نیومده بدونی پسره ی پرووووووو
وی:دیوونه...کی خواس بدونه...والا
جی هوپ:پ برو گم شو...
وی:چون با ادب نمیحرفی نمیرم
وی روی تخت جی هوپ دراز کشید جی هوپ وقتی دید وی روی تختش داره حال میکنه گف:انگل مگه نمیگم رو تختم نخواب(جی هوپ رو وسایلاش حساسه دوس نداره کسی بهشون دس بزنه چ تمیزه خخخخ)
وی:خدایی اگه ی روز بخوایی پیش دوس دخترت ب خ و ا ب ی میخوایی چی کار کنی؟؟؟هیییی میخوایی بهش بگی پاشو؟؟پشیمون میشه ک....
جی هوپ:ب تو چ آخه؟؟؟اه
وی:واقعا دوس دارم ببینم وقتی پیشش میخوابی چی کار میکنی
جی هوپ:وی خفه میشی یا خفت کنم
وی:گزینه ی 3        هیچ کدام
جی هوپ از روی صندلی پاشد و خواست با اخمی ک از تو صورتش دراورد ویو بترسونه تا از رو تختش بلند شه ولی وی هیچ حرکتی انجام ندادو گفت:واااااااااااااااااای(با صدای بلند داد زد)الکی من ترسیدم
ی لحظه جی هوپ فک کرد ک وی ترسیده ولی با اون حرفش اعصبانی شد
جی هوپ:گمشووووووووووووووو(با فریاد گف)
وی:اه...بیا این جا بشین میخوام مث ی آقا برای اوین بار حرف بزنم
جی هوپ تعجب کردو گفت:آقاااااااااااااا ؟؟؟؟؟؟؟؟وبا صدای بلند خندید
وی:چیه مگه؟؟؟
جی هوپ:هیچ...و دوباره روی صندلی نشست
وی:خوب حالا من هر سوالی ک ازت میپرسمو جواب بده
جی هوپ:هه...بگوووووووو
وی:من باید بگم یا تو؟؟؟
جی هوپ:وی تو میخواستی عین آقا حرف بزنی نه من
وی:خر میگم بگو از امروز
جی هوپ:ای خدا سوالتو عین آدم بپرس 
وی:چ خر این....میگم امروز چرا گریه میکردی؟
جی هوپ:هیچ دلم گرفته بود فقط
وی:هه تو گفتی منم باور کردم....بگو
جی هوپ:میخوایی باور کن میخوایی نکن...اه
وی:یاااااااا(هی)من تورو میشناسم وقتی دلت میگیره میری بیرون خوش میگذرونی یا مارو اجبار میکنی بریم بیرونتو ی چیزیت هس بگو چته؟؟؟
جی هوپ:ویییییییییییی بسه اه خوابم میاد
وی:باش بخواب ولی فردا از زیر زبونت میکشم بیرون
جی هوپ:برووووووو شب خوش اه
وی خواص بحثو عوض کنه گف:راستی چ خبر از جسیکا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جی هوپ وقتی اسم جسیکارو شنید اعصابش خورد شد و گفت:چی شده حال اونو میپرسی؟؟؟
وی:آخه چن روزه خبری نیس ازش
جی هوپ:تو نمیخواد نگران اون بشی
وی:وااااااااااا اصالا عین خیالشه حالا من بودما هر دقیقه داشتم باهاش حرف میزدم والا
جی هوپ یه چشم قره ای ب وی رفتو  آروم گفت:فعلا ک برای جیمین شده حالا خواسته یا نخواسته
وی:چیییییییی؟برای جیمین شده؟جسیکا؟
جی هوپ:اره حالا فهمیدی؟؟؟
وای:خدای من چی شده مگه؟؟؟
تا جی هوپ خواست قضیه رو برای وی تعریف کنه گوشیه وی زنگ خورد وی گوشیشو از تو جیبش دراورد و شماررو دید
وی:عه
جی هوپ:چیه؟
وی:کوکیه
جی هوپ:وا!!!پسره دیوونس تو خونس بعد ب تو زنگ میزنه؟؟؟
وی:الووووو
کوکی:الو وی...
وی:هااااااا دیوونه شدی؟تو خونه ای بعد زنگ میزنی؟
کوکی:چی میگی من خونه نیستم ک
وی:عه پ کجایی؟
کوکی:پاشین بیایین بیمارستان نزدیک خونه
وی:چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بیمارستان؟
کوکی:اره پاشید بیایید
وی:خوب چرا؟
کوکی پشت تلفون با صدای بلند گف:مگه نمیفهمی میگم بیایی؟
وی:یااااااااا تو حق نداری سر من داد بزنیا بعد تلفونو قطع کرد


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی