❤bangtangirls.kpopstory❤

K-pop Story

❤bangtangirls.kpopstory❤

K-pop Story

❤bangtangirls.kpopstory❤

سلام.اسمم زینبه و عاشق گروه(bts)هستم و این وب رو هم برای همین گروه زدم.این جا مطالب های مثل:اخبار،بمب،برنامه وی،داستان....از همین گروه گذاشته میشه و ممنونم ک دنبالم میکنید
.....:(امید وارم تا وقتی ک تو وبم هستید بهتون خوش بگذره):.....

نویسندگان

سلام دوستان خوبید…

تولد کوکی رو ببینید ببخشید دیر گذاشتم 

بفرمایید ادامه

http://www.youtube.com/watch?v=QQVQ2EasP-E


نظرات  (۲)

  • یه دوست قدیمی
  • سلام ازت می خوام یه نگاه به قسمت آخری که داستانت رو گذاشتی به نظراتش نگاه بندازی 
    خداحافظ
    پاسخ:
    سلام اگ قسمت اخری ک گذاشتمو میگی هیچ نظری نیس 
    من نمیدونم شما کی هستین ولی تو ی وبی ک نویسنده بودم هم هم برام نظر گذاشته بودین میشه خودتونو معرفی کنین؟من کدوم دوستمو فراموش کردم؟
    سلام..
    لینک شدین
    پاسخ:
    سلام لینکی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی