❤bangtangirls.kpopstory❤

K-pop Story

❤bangtangirls.kpopstory❤

K-pop Story

❤bangtangirls.kpopstory❤

سلام.اسمم زینبه و عاشق گروه(bts)هستم و این وب رو هم برای همین گروه زدم.این جا مطالب های مثل:اخبار،بمب،برنامه وی،داستان....از همین گروه گذاشته میشه و ممنونم ک دنبالم میکنید
.....:(امید وارم تا وقتی ک تو وبم هستید بهتون خوش بگذره):.....

نویسندگان

سلام به همگی امیدوارم خوب باشید

من نت نداشتم نتونستم چیزی بزارم ببخشید دیگه…

تولد جیمین داداشیمو اول به خودم بعد به همه آرمیا تبریک میگم

براتون یه سری کلیپ کوتاه از جیمینک خوشگلم گذاشتم

کلیپ ۱

کلیپ ۲

کلیپ ۳

کلیپ ۴

کلیپ ۵

کلیپ ۶

کلیپ ۷


نظرات  (۳)

درود بر شما.
ممنونم که به من سر زدید.
پاسخ:
مرسی ک شمام اومدین
  • جونگ مین
  • سلام وبت عالیه... من که واقعا خوشم اومد...
    خوشحال میشم به وب منم یه سری بزنی...
    پاسخ:
    سلام خیلی منون
    چشم حتما
  • Emiliya Atash parvar
  • سلام خیلی قشنگ بود مرسی..
    با تبادل لینک موافقی؟؟؟؟
    خبرم کن
    پاسخ:
    سلام اره حتما
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی