❤bangtangirls.kpopstory❤

K-pop Story

❤bangtangirls.kpopstory❤

K-pop Story

❤bangtangirls.kpopstory❤

سلام.اسمم زینبه و عاشق گروه(bts)هستم و این وب رو هم برای همین گروه زدم.این جا مطالب های مثل:اخبار،بمب،برنامه وی،داستان....از همین گروه گذاشته میشه و ممنونم ک دنبالم میکنید
.....:(امید وارم تا وقتی ک تو وبم هستید بهتون خوش بگذره):.....

نویسندگان


Welcome To The bangtan girls Story


سلام به همه ی دوستای خوبم من زینب هستم و داستان هایی رو ک خودم مینویسمو میزارم

امیدوارم از داستان و فیک هایی که گذاشته میشه خوشتون بیاد و بانظراتتون من رو همراهی کنید 

فیکم که دیگه درجریان هستید کاپلاش زوج های گروها هستند ک در موردش داستان مینویسیم 

http://www.lucianabartolini.net/gif/frasi/linea-fiorellini.gif

یه توضیح مختصر راجب کاپل های گروه که دیدم خیلیا اشتباه برداشت می کنیدوقتی یه گروه دبیوت میشه و شروع به فعالیت می کنه کمپانی چندروزبعد کاپل های رسمی رو معرفی می کنه که دراصطلاح فن سرویس میگن واعضای گروه طبق وظیفشون بازوجشون توگروه صمیمی ومثل زوج رفتار میکنند تاطرفداراشونو خوشحال کنند وبعد خوده طرفدارا طبق رفتار اعضای گروه نسبت به هم وعکساشون زوج های دیگه هم میسازندبازم میگم که این فن سرویس ها صرفا برای خوشحالی طرفداراست و واقعی نیست وحقیقت نداره که شما فکر بد کنید.

http://www.lucianabartolini.net/gif/frasi/linea-fiorellini.gif

لطفاوخواهشا توهین و بی ادبی روکناربزاریدتاجو سالم و خوبی داشته باشیم قرارنیست با بی احترامی به همدیگه ناراحتی پیش بیاداگر داستانی نوشته شده که بیاسی که خیلی بهش علاقه دارید با یه دختر دیگه کاپله عصبی و ناراحت نشید وکامنت های …بزاریدبهتره که نخونیدش که نخواد دلخوری پیش بیاد واینم بگم که داستانا فقط و فقط ساخته ی تخیل خودمونه وخودتونم میدونید حقیقت نداره لازم نیست دیگه ایناروبگم.

نویسنده هم ب شدت پذیرفته میشه
فقط اگه کسی میخواد نویسنده بشه تو پست نویسنده ها بگه

ایمیلم:
zeinabjoon.b@gmail.com

کانالم در نماشا:

http://www.lucianabartolini.net/gif/frasi/linea-fiorellini.gif
ممنون از این ک ب خودتون و دوستاتونو ونویسننده ها احترام میزارید

روز خوبی داشته باشید فایتینگ!

http://www.8pic.ir/images/68846949035773008036.gif
  ○๋•❀ thank you fighting❀○๋•

نظرات  (۲۰)

  • اقای روانی
  • :)
    پاسخ:
    :)
    سلام عزیزم مرسی که به من سر زدی...با تبادل لینک هم موافقم...لینک شدی...
    لطفا من رو هم لینک کن...(:
    موفق باشی
    پاسخ:
    سلام خواهش...لینکی
    ممنون
    لینکی 
    پاسخ:
    مرسی تو هم لینکی
    سلام عزیزم
    شما هم لینکی:*
    پاسخ:
    سلام عزیزم مرسی

    سلام عزیزم لینکییی خوشگلم

    من عاشق JB  هستم :D

    پاسخ:
    سلام عزیزم...توهم لینکی
    منم عاشق jbام
    سلام عزیزم لینکت کردم!!!
    پاسخ:
    سلام گلم
    مرسی لینکی
    راسی یه چیزی...
    تو این پست که نوشتی نویسنده ب شدت میپذیری باید بهت بگم که بیشتر از سه تا نویسنده وب نمیتونه داشته باشه
    مگه اینکه بری امکانات اختیاری بخری خخخخ
    پاسخ:
    ب همون دوتا هم راضیم
    فقط نمیخوام دست تنها باشم همین...
    مرسی ک گفتی
  • Emiliya Atash parvar
  • سلام زینب جون مر30 که سر زدی 
    الان لینکت میکنم
    وبلاگ تو هم خوشگله
    حتما با هم آشنا میشیم و دوست میشیم
    موفق باشیددد
    پاسخ:
    سلام امیلیاجون
    خواهش...
    توهم لینکی
    مرسی
    منم خیلی دوس دارم باهم دوس شیم
    توهم موفق باشی

    آپــــــــــــــــــــــــــــــــــم

    هر موقع آپ میکنی خبرم کن

    پاسخ:
    باشه گلم
    درود
    من فقط یه طرفدار ساده و معمولی هستم
    اما میشه یه درخواست داشته باشم؟
    لطفا همین عکس پست ثابت را میشه یکی دیگه هم ازش بزارین که اسم اعضا روش باشه تا کم کم بتونم بشناسمشون؟
    مرسی
    اونی که نفر دوم سمت چپه فکر کنم میشه کنار رپ مانستار، جینه؟
    پاسخ:
    سلام...خوب بیوگرافیشونو گذاشتم ک
    نه...جین نیس اون جونگ کوکه بغلیش ویه بغل وی شوگاس بغلیش جینه ک لباس دکتر پوشیده بغل جین جی هوپه و اونی ک نشسته جیمینه
    باش عکسشو میزارم
    سلام عزیزم لینکی بی زحمت ما رو با عنوانمون بلینک
    پاسخ:
    سلام گلم مرسی...شما هم لینکی
    سلام دوست عزیز
    میخواستم بگم ما از وبلاک قلمرو داستان های خیالی هستیم
    آدرسمون عوض شده تو لینک هاتون آدرس ما رو درست کنید...خوشحال میشم به وبلاگمون هم سری بزنید..ما هم شما رو دوباره لینک کردیم
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    لینک شدین
    چشم حتما میامو سر میزنم
    سلام
    ممنون از حضورت
    لینکی
    پاسخ:
    سلام گلم...
    خواهش لینکی
    ژووونم بی تی اس..من عاشقشونم حتمن داسناتو میخونم من و بین خواننده ها دیگه میبینی^-^
    پاسخ:
    ههه...منم خیلی دوسشون دارم
    مرسی ک میخونی عشقم
    راسی من یه فنکلاب دارم برای چانیول و کریس

    خوشحال میشم لینک کنی اگه بخوای.خبر بده عجقولم^-^
    پاسخ:
    باش حتما الان میام
    لینکی
    سلام گلم.باتبادل موافقی؟اگه موافقی خبرم کن
    پاسخ:
    سلام...
    اره حتما لینک شدی
    سلام عزیزم من علی هستم واقعا دارم قبطه میخورم خیلی زحمت میکشی وبلاگتم خیلی خوشکله منم شدم یکی از طرف دارات اگه زحمتی برات نیست وب سایتمو لینک کن  همون جوان نوین www.joannenguyen.vcp.ir
    پاسخ:
    سلام شناختم مرسی منم ازتون ممنونم ک ب وبم اومدین
    لینک شدین
  • پریسا ایرانی
  • اگه واسه خودت و دلت ننویسی کم میاری یا قلم میشکنه !! البته اینجا (قلم = کیبورد :))) ) مرسی که به وبم سر زدی،بهم بازم سر بزن بهت سر میزنم :) 

    دارم وبتو میخونم الان :) 
    پاسخ:
    مرسی
    خواهش اجی جون
    منم بهت سر میزنم 
    tanks
  • جونگ مین
  • سلام وبت عالیه... مطالبش خیلی خوبه... اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن :)
    پاسخ:
    سلام ممنون حتما
    سلام علیکم من یکی از طرفدارای پر و پا قرص بی تی اس هستم البته من و هر کدوم از 
    دوستام عاشق یکی از اوناییم من عاشق شوگا پریا عاشق وی آیدا عاشق جی هوپ مهسا
    عاشق جیمین الهه عاشق جین پس شما نباید از اینا خوشتون بیاد و از کلمه ی شوهرم و
    اینا استفاده نکنید چون بهم بر می خوره راستی رپ مونم مال خودمه
    پاسخ:
    علیک سلام ببین اینا خواننده ان ن میان منو بگیر ن تو و ن دوستاتو...نبایدی درکار نیس من ویو دوسش دارم دوستاتن دوسش دارن ب بقیه ربطی نداره من ب وی چیمیگم و ب منم ربطی نداره شماها چیمیگید اگ مشکل داری با طرز احساست من نیا اینجا راه باز جاده دراز
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی