❤bangtangirls.kpopstory❤

K-pop Story

❤bangtangirls.kpopstory❤

K-pop Story

❤bangtangirls.kpopstory❤

سلام.اسمم زینبه و عاشق گروه(bts)هستم و این وب رو هم برای همین گروه زدم.این جا مطالب های مثل:اخبار،بمب،برنامه وی،داستان....از همین گروه گذاشته میشه و ممنونم ک دنبالم میکنید
.....:(امید وارم تا وقتی ک تو وبم هستید بهتون خوش بگذره):.....

نویسندگان

بیوگرافی نویسنده هااااا

40616677516160354248 عکس دختر خوشگل کره ای



نام واقعی: زینب

نام اکانت: zeinab v

مقام داخل وب : مدیر وب

لقب در سایت:همسرv

تاریخ تولد :  1380.9.1

گروه پسر مورد علاقه :bts.vixx.btob.mad town.infinite.boy friend.got7.exo.jjcc.

پسر مورد علاقه:V.jb.jimin.j hop.jong kook.jin.

گروه دختر مورد علاقه: snsd.aoa.apink.missa.fx.sistar.

دختر مورد علاقه:یونا.پارک شین هه و....

رنگ مورد علاقه: مشکی.سفید.قرمز.آبی

غذای مورد علاقه : زرشک پلو .ته چین مرغ. پیتزاوسوپو.آش دوغ

غذای که دوست ندارید:قورمه سبزی و فسن جونو بادمجون

فیلم های مورد علاقه : تو زیبایی.پسران بر تر از گل

سریال ها: خیلی زیاده ولی چن تاشو میگم(تو کی هستی؟.رویای بلند 2. وارثان. High school love on

رمان یا کتاب مورد علاقه:  گندم و راحیل و قرار نبود و...

اولین داستانی که نوشتی : lovelight

شهر یا استان محل زندگی: تهران=شهر قدس

دیگر.....:
سلااااااااااام من زینبم 14 ساله از تهران من خیلی شیطونم بین دوستام تو خونه ی کم مراعات میکنم 
زیاد حرف میزنم
احل دعوام بد جور
عصبانی شم کسی رو نمیشناسم
حتی اون کسی رو ک دوسش دارم
و وقتی اعصبانیم کسی نباید پیشم باشه و از چهرم میشه فهمید ک اعصبانیم 
من زود ناراحت میشم و زود کسی رو میبخشم(آدم مهربو هستم)همه میگن
وقتی اعصبانیم یا ناراحتم میرم ی گوشه ای و گریه میکنم و بعد از نیم ساعت یا آخرش یک ساعت خوب میشم
من آدم تو داریم
کسیو ک واقعا دوس داشته باشم ازش مراقبت میکنم خیلی زیاد و شرش واقعا غیرتیم

مخصوصا سر (V)
پوست صورتم نه سیاهه نه سفیده
 قدم168 هس
نه لاغرم نه چاقم
کلا رو به متوسطم
 وزنم47هس
من از 11سالگی عاشق کره شدمو هستم و خواهم بود
من الان یک سالو نیم میشه ک عاشق btsشدم و عاشق همشونم
و بزرگ ترین آرزومم اینکه برم کره تا فقط v رو ببینمش
زیاد حرف زدم

مرسی ک خوندیش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی